علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 519
بازدید کل : 179960
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات لیگ برتر 2014 PDC

"فن گرون" سنگین ترین شکست تاریخ لیگ برتر را بر "تیلور" تحمیل کرد!!!!

در شب آغازین مسابقات لیگ برتر 2014 PDC  در تالار "اکو آرنا" شهر لیورپول ، قهرمان و مرد شماره 1 دارت جهان "مایکل فن گرون" به مصاف قهرمان 16 دوره مسابقات قهرمانی جهان ، فاتح 6 باره مسابقات لیگ برتر ، برترین باریکن تاریخ دارت "فیل تیلور" رفت تا همگان شاهد تکرار فینال سال گذشته لیگ برتر ، در هفته اول رقابت ها باشند.

تیلور که پس از حذف زود هنگام از مسابقات قهرمانی جهان ، مدتی را دور از مسابقات به سر برده بود ، با دارت های جدید خود پا به این مسابقه گذاشت.

اما جدال 2 تن از بهترین بازیکنان دارت جهان ، نتیجه ای تلخ و باور نکردنی را برای "فیل تیلور" در پی داشت!

"مایکل فن گرون" با نمایشی قدرتمندانه ، با میانگین score 109.59  ، ظرف مدت تنها 13 دقیقه و با زدن 7 دبل از 9 دبل ممکن ، حریف خود را با نتیجه تحقیر آمیز 7 بر صفر شکست داد و به همگان نشان داد که بی دلیل در رتبه اول رنکینگ PDC جای نگرفته است!

"فن گرون" با این پیروزی سنگین ترین شکست را در تاریخ لیگ برتر برای تیلور رقم زد و بار دیگر این گمان را تقویت نمود که ظهور او پایان "تیلور" خواهد بود! تیلور با این شکست برای اولین بار در قعر جدول لیگ برتر جای گرفت!!!!!!

اما در 4 دیدار دیگر شب گذشته نتایج زیر رقم خورد:

Dave Chisnall 7-5 Robert Thornton
Peter Wright 7-3 Wes Newton
Raymond van Barneveld 7-2 Gary Anderson
Simon Whitlock 1-7 Adrian Lewis

 

همانطور که قبلا گفته شد لیگ برتر 2014 با حضور 10 تن از بهترین بازیکنان PDC برگزار می گردد. رقابت های لیگ برتر 2014 طی 15 هفته ، حد فاصل " 6 فوریه" تا " 22 می" برگزار می گردد که طی آن 4 بازیکن برتر لیگ به دیدار های پلی آف راه یافته و بازیهای نیمه نهایی و فینال در سالن O2 شهر لندن برگزار خواهند شد. فاتح لیگ برتر جایزه 150 هزار پوندی این مسابقات را دریافت خواهد نمود. "مایکل فن گرون" مدافع عنوان قهرمانی است و "فیل تیلور" با 6 قهرمانی پر افتخار ترین بازیکن تاریخ رقابتها ست. غایب نامدار  این دوره از مسابقات "جیمز وید" قهرمان سال 2009 این رقابتها ست.

اما از سری مسابقات زیر مجموعه BDO ، نخستین شب مسابقات "World Trophy" در بخشهای مردان و زنان برگزار شد که طی آن ، بازیکنانی چون "آناستازیا دابرومیسلووا" ، "دیتا هدمن" و "شارون پرینز" در بخش بانوان و نایب قهرمان BDO  جهان "آلن نوریس" ، "راس مونتگومری" و "گری رابسون" با پیروزی بر حریفان به دور بعد راه یافتند.

اما از نتایج جالب شب گذشته ، شکست "اسکات ویتز" در مقابل "جیم ویلیامز" بود. "ویلیامز" که با آسیب دیدگی دست در این دیدار به مصاف حریف نامدار خود رفته بود با نتیجه 6 بر 5 قهرمان اسبق جهان را از پیش رو برداشت تا ناکامی های "ویتز" در سال 2014 ادامه داشته باشد! دیگر ناکام نامدار رقابتها "تونی اوشی" بود که با نتیجه 6 بر 4 مغلوب "جیم وید مایر" شد!

منتظر خبرهای بعدی باشید. با تشکر از توجه شما عزیزان. حسین خسروی.

 منبع : http://dartsiran.mihanblog.com/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com